information

nu har jag bestämt att jag ska ta den första, den andra kommer antaagligen när jag är klar med den första!
här kommer den!

Haley är snart 17 år och har precis flytta från new york med sin pappa till stratford, ontario kanada efter att hennes mamma dött i en bil olycka. Haley's pappa stefan, tycker det är hennes fel att mariah (Haley's mamma) dog. Efter olyckan började Stefan slå henne, mer och mer. Alla hennes blåmärken som hon får, täcker hon över med smink, för trots att hennes pappa slår henne älskar hon honom och vill inte att han ska åka i fängelse. Hon älskar att åka skateboard och sjunga, varje gång hon gör det glömmer hon bort allt som händer utanför. men en dag orkar hon inte mer...

jag kommer börja med kapitel 1 om några dagar eftersom jag vill ha några i arkivet, men så fort jag har några kommere jag börja:) jag ska också försöka hitta någon som kan fixa designen!


Kommentarer
Hanna

sv: hej visst vi kan göra ett länkbyte, länka mig först & sen kommentera när du har länkat mej så länkar jag tillbaka! (:

Alltså jag är inte så jätte bra på att göra designer, jag håller på att lära mig. (:

2012-01-22 @ 17:06:33
URL: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

biebsstoryy

Haley är snart 17 år och har precis flytta från new york med sin pappa till stratford, ontario kanada efter att hennes mamma dött i en bil olycka. Haley's pappa stefan, tycker det är hennes fel att mariah (Haley's mamma) dog. Efter olyckan började Stefan slå henne, mer och mer. Alla hennes blåmärken som hon får, täcker hon över med smink, för trots att hennes pappa slår henne älskar hon honom och vill inte att han ska åka i fängelse. Hon älskar att åka skateboard och sjunga, varje gång hon gör det glömmer hon bort allt som händer utanför. men en dag orkar hon inte mer...

RSS 2.0