inledning!

inledning:

Haley är snart 17 år och har precis flytta från new york med sin pappa till stratford, ontario kanada efter att hennes mamma dött i en bil olycka. Haley's pappa stefan, tycker det är hennes fel att mariah (Haley's mamma) dog. Efter olyckan började Stefan slå henne, mer och mer. Alla hennes blåmärken som hon får, täcker hon över med smink, för trots att hennes pappa slår henne älskar hon honom och vill inte att han ska åka i fängelse. Hon älskar att åka skateboard och sjunga, varje gång hon gör det glömmer hon bort allt som händer utanför. men en dag orkar hon inte mer... 

ja... inte så bra inledning men jag vet vad som kommer att hända, det är bättre än det låter! men iallafall den här eller den andra som är nedanför! kommentera!



Haley är snart 17 år och hon bor i den lilla staden stratford sen 2 år tillbaka, med hennes lillasyster (leah) och hennes mamma och pappa (mike, janina)Haley och hennes mamma har ett starkt band mellan varandra och berättar allt! Janina och Mike har ett eget fik i centrum som är välldigt populärt och hon hjälper ofta till där på sin fritid. hennes bästavänner heter Claire och Alison. Haley har åkt konståkning så länge hon kan minnas, och hon är riktigt duktig. en dag när hon hjälper till i fiket kommer justin bieber in. Haley är inget stort fan av honom, men hatar honom inte, eftersom hon tycker at hon inte kan hata någon hon aldrig har träffat!



sååå... kommentera vilken av dom ni tycker verkar bäst! och jag lovar att dom är bättre än vad dom låter!när ni har valt vilken som ni vill att jag ska skriva om kommer det ta några dagar innan jag börjar uppdatera, eftersom jag vill ha några i arkivet om jag någon gång inte hinner eller orkar uppdatera.

men som sagt jag kan inte börja skriva utan att ni väljer vilken jag ska skriva om!ha det bra så länge:D





btw. så blev lucy hale huvudperson



Kommentarer
anonym

hej, jag tyckte den första lät mer spännande. kram

2012-01-22 @ 11:18:33
Emelie

jag vet ej vilken jag ska välja båda lät väldigt bra :)

men båda handlar väll om Justin? ;)

2012-01-22 @ 11:37:51
URL: http://3meliii3.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

biebsstoryy

Haley är snart 17 år och har precis flytta från new york med sin pappa till stratford, ontario kanada efter att hennes mamma dött i en bil olycka. Haley's pappa stefan, tycker det är hennes fel att mariah (Haley's mamma) dog. Efter olyckan började Stefan slå henne, mer och mer. Alla hennes blåmärken som hon får, täcker hon över med smink, för trots att hennes pappa slår henne älskar hon honom och vill inte att han ska åka i fängelse. Hon älskar att åka skateboard och sjunga, varje gång hon gör det glömmer hon bort allt som händer utanför. men en dag orkar hon inte mer...

RSS 2.0